torsdag 4. september 2014

Når man ikke snakker sant, er man en løgner

Erik

Løgnere eller ikke? Avgjør selv..


Før valget:
FrP hadde programfestet valgfritt skriftlig sidemål.

Høyre hadde vedtatt at partiet vil «avvikle ordningen med egen karakter og eksamen i sidemål i ungdomsskolen og på videregående».


Etter valget:
Regjeringen skal «gjøre sidemålsundervisningen mer engasjerende for elevene, og forbedre karaktersettingen».
Hvordan er det mulig å vedta at sidemålsundervisningen skal gjøres mer engasjerende for elevene og forbedre karaktersettingen, når man har latt seg velge fordi man skal avvikle ordningen med egen karakter? Et løfte er et løfte, lærte jeg av min mor.

Om Idioter:
Idiot er et ord som kommer fra gresk "ἰδιώτης" (idiōtis), og har betydningen «en person som ikke er interessert i politikk», «en person uten yrkeskunnskaper» eller «en vanlig innbygger».

Er det rimelig at personer i de over nevnte partier anser meg som en idiot?

... "Kom ta min hånd og bli med meg på en tur rundt i byen, så vil du snart forstå at -  du tar fullstendig feil."....

Kanskje jeg ikke holdt løftet om å følge deg hjem? Du skjønte ganske fort at du tok fullstendig feil.
;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar