torsdag 18. september 2014

Fra meg til deg, Märtha Louise!

Erik

Fra meg til deg, Märtha Louise, vår alles "Lysfontene"

«... og gjennom hestene lærte jeg å kommunisere med dyrene på et dypere nivå. Det var mens jeg holdt på med hestene at jeg tok opp kontakten med englene. Jeg har i senere tid skjønt verdien av denne enorme gaven og vil gjerne dele den med andre, kanskje nettopp med deg?»

(Märtha Louise, 2005)

Og du.. det må være fantastisk å kommunisere med hester på et dypere nivå? Jeg regner med at dere er omtrent på samme mentale nivå, dypt, dypt der  nede. Jeg regner med at det er denne enorme gaven du vil dele med nettopp.. meg? Takk! Takk! Takk!





Den første hesten som "spilte" Mister Ed (i en første- og aldri sendt pilot-episode), ble ikke brukt videre da den viste seg uforutsigbar og vanskelig å jobbe med. Den ble derfor erstattet med en hest med det klingende navnet "Bamboo Harvester" (1949-1970.. RIP...). Det ble filmet en  ny pilot-episode som fungerte. "Bamboo Harvester" var med serien til den ble lagt ned.

Mister Ed's stemme ble kreditert skuespilleren Allan "Rocky" Lane, - en tidligere B-film cowboy-stjerne.

Alt hva man er opptatt av, Märtha Louise!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar