søndag 7. september 2014

Dagens historiske: Rhodos

Erik

Bildene er tatt på Rhodos, 20. juli 2010, fra kl. 10:20:51.  Totalt tok det 5 minutter og 19 sekunder fra det første til det siste bildet var tatt.

Tone og jeg hadde gått noen kilometer i sterk varme før vi stoppet opp for å ta bilder.

Travelt opptatt med å fotografere den blå døra (til venstre), var jeg helt i min egen verden og så meg ikke rundt. I varmen, og med væsketap, var jeg trolig ikke helt klar i toppen.  Da bildene av den blå døra var tatt, kikket jeg opp og var.. alene. Uansett hvor jeg så... alene.. og forvirret.

Jeg kan huske jeg syntes det var dumt å rope. Derfor ruslet jeg nedover veien hvor jeg fant blant annet palmebladet til høyre. Slikt blir det bilder av. Hvor hadde Tone vært? Nede ved palmebladene, selvfølgelig.

Det er moro med bilder. I ettertid kan jeg følge turen fra minutt til minutt ved å se på bildedataene.
... Mange år etter.

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar