mandag 24. november 2014

Gjennomgang av bilder fra 2014

Erik

I disse dagene, går jeg gjennom mange av bildene jeg har tatt i 2014 og skal "kåre" de beste etter egen mening.

Siden vi alle har en tendens til å like det siste arbeidet vi har gjort best.. kommer jeg ikke til å ta hensyn til eventuelle bilder tatt etter 20.11.2014.

I løpet av førstkommende uke skal gjennomgangen være ferdig og resultatet skal vises her på bloggen.

Når kåring er foretatt, skal jeg kjøre en statistisk oversikt over hvilke linser/utstyr som er brukt for om mulig å lære noe av dette.

Under ser du noen av kandidatene! Om du stusser over et par gamle bilder... Jeg har en kategori for "Remake" hvor jeg tar gamle bilder som jeg lager på nytt. Her er ett fra 2005 og et fra 2 år tilbake.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar