onsdag 10. desember 2014

Levér, er dere snille!

Erik

På bildet under, ser du to KULER og en tynn strek.

Dersom streken siteres rett, er vel dette å oppfatte som direkte løgn? Det rare er, at de to KULENE synes å være enige med streken.

Av og til lurer jeg på om det er mye annet jeg ikke skjønner, eller om det bare er dette ene tilfellet.

Jeg gleder meg til Bybanen!! Streken har jo lovet meg at den kommer! Eller...kanskje det ikke var så nøye, når KULENE rullet videre til Høyre og neste bønnemøte.

Og jenter... Hvis dere skal mane til måtehold og god ernæring, ... ikke gjør det.

(PS: Jeg har forelagt uttalelsen for partiet Høyre i området. De fant det ikke opportunt å svare og ga som forventet f.. Trolig ville de svart at jeg selvfølgelig måtte ha skjønt at .. bla bla bla).


 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar